środa, 7 września 2016

Mini kiermasz/ reklama :D

Mam kilka modeli na sprzedaż ^^
Ceny NIE zawierają kosztów wysyłki!
Do każdej przesyłki dodaję gratisy c:
Jest możliwość wymiany modeli.

1. Schleich wałach clydesdale 2016
20zł


Możliwość dołączenia kantara. Koszt takiego: 2zł razem z uwiązem :)


2. Źrebak mini shetty 2015
10zł

3. Źrebak tinker 2005
10zł

4. Zestaw skokowy 2013
15zł
w skład wchodzą:
siodło w stanie idealnym, nieużywane

ogłowie z przerwanym skośnikiem (na małych głowach nie widać)


prezenterka w stanie idealnym nieużywana

derka nieużywana

Cały czas przyjmuję zamówienia na kantary, czapraki, uwiązy, drągi
Kontakt: zuzkakonie@wp.pl lub przez fanpage Stajnia Tatersal

Od jutra lecimy z notkami! Zapewne zauważyliście nowe drągi :D

7 komentarzy:

  1. Ile wysyłka? (ogiera cladysdale)
    Pozdawiam i zapraszam do mnie
    Wiola <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg cennika Poczty Polskiej, prawdopodobnie około 8zł listem ekonomicznym.

      Usuń
  2. Interesuje mnie źrebaczek mini shetty, ile przesyłka? gdzie możliwy odbiór osobisty? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swarzędz pod Poznaniem, ewentualnie Poznań ale rzadko tam bywam ostatnio :(

      Usuń
    2. O, czyli do ciebie napisałam na fb, ja w tej chwili nie jestem w Poznaniu, więc możemy się umówić jak ja wrócę, a tobie będzie pasowało :)

      Usuń
  3. Niestety na nic się nie skuszę, może kiedyś, jak coś Ci zostanie. Czekam na nowego posta z niecierpliwością(:

    Zapraszam na n/n.

    Pozdrawiam,
    Paulina.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety, mi też nic nie podchodzi, a szkoda bo chętnie bym mogła sie zamienić :)
    Pozdrawiam!
    ~Zafira

    modelekoni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)