czwartek, 28 grudnia 2017

Czas podsumowań część 1

Chyba czas na podsumowania, nieprawdaż? Zaczęłabym od tego co się działo miesiąc po miesiącu. Jutro pochwalimy się z dziewczynami jak rozwinęły im się umiejętności :D Zacznijmy!

Styczeń: 5 notatek
Jak by tutaj skrócić styczeń... Było zimno i nikomu nic się nie chciało :D Zaczęła u nas jeździć Marta, przyjechał nowy koń na sprzedaż, Teddy. Również przyjechały wtedy do nas Burning Crusade i Sonne, które zostały szybko przerobione. Sonne potem musiała przejść jeszcze jeden lifting...


Luty: 3 notatki
Działo się jeszcze mniej niż w styczniu! Zaprezentowałam lipcowe nowości między innymi oraz zaprezentowałam Candy... która i tak poszła potem pod pędzel :P
No i odbyła się pierwsza wspólna jazda naszych szkółkowiczek!


Marzec: 3 notatki
Czuć już było wiosnę od samego początku miesiąca kiedy to Marta z Klaudią wyjechały na plac :D To był miesiąc pełen terenów, zdecydowanie.


Kwiecień: 5 notatek
Miesiąc stał pod znakiem skoków i problemu z Julią. Wielkanoc jednak rozwiązała jej problem i ekipa do tej pory jest niezwykle zgrana :D Dołączyła do nas wtedy Iza oraz nowe stojaki. Dużo było pracy, oj dużo!


Maj: 2 notatki
Było malutko notek, ale za to organizowaliśmy zawody ujeżdzeniowe! Niewiele się działo...


Czerwiec: 15 notatek
Skok aktywności: wreszcie ciepła i fajna pogoda! Ukończyłam kilka customów i kompletów... No i opuściło nas kilka koni. Trochę też sobie pojeździliśmy oczywiście.


Lipiec: 9 notatek
Miesiąc mijał pod znakiem próbowania życia znowu jako singielka. Szczerze to do tej pory mi ciężko no ale nie można zostawić stajni samej sobie. Głównie ja jeździłam, dziewczynom się nie udało porobić zdjęć w siodle.

Sierpień: 15 notatek
W tym miesiącu zostałam ambasadorką Monocerusa i recenzowałam modele :D Jest to dla mnie ogromny zaszczyt, na dniach na blogu pojawi się zakładka z linkiem do sklepu. Trzeba jakoś pokazać to że jestem ambasadorem ;) Pokazało się też pierwsze zdjęcie modeli na 2018 rok.


Wrzesień: 11 notatek
Jeździliśmy, przybywały nowe konie... Standardowa praca :D No i kolejne newsy o nowościach!


Październik: 11 notatek
Pod koniec miesiąca odbył się klasycznie Hubertus. Mieliśmy również treningi na zawody w CH Andaluzja. Był ruch spory!


Listopad: 8 notatek
Przede wszystkim pokazywanie nowości, oficjalne zdjęcia i informacje. Trochę nowych modeli u nas miało robione zdjęcia. Trochę jesienna chandra się wkradła.
No i chyba pierwszy raz w historii bloga pokazałam zdjęcie swojej twarzy!


Grudzień: 9 notatek (jak dotąd)
Ten miesiąc upłynął pod znakiem sprzętu i wypróbowywania go :D Nowe czapraki, komplety... Przybyły nam zamówienia, które oznaczają pieniądze na nowe konie do stajni! Na dniach będzie ogłoszenie dotyczące sprzedaży, dwa nasze konie szukają nowego domu.


Jutro kolejna część podsumowań!

1 komentarz:

  1. Łał! Podziwiam Cię za taką aktywność! Ale to jedna z zalet Twojego bloga :) Duża aktywność ^^
    U mnie nihil novi XD ( no dobra, może jeden post ostatnio się aż pojawił )
    Czekam na kolejną część podsumowań!
    Pozdrowionka :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)