poniedziałek, 11 grudnia 2017

Po prostu (NIE)zwykły czaprak...

Dziś przywiozłam ze sobą ciekawy czaprak, Daria była umówiona to wzięłam i wypróbowałam. Zdał egzamin! Wreszcie Puzelka nic nie obtarło :D



Składa się z dwóch części: niebieskiej podkładki i miodowego czapraka. Bardzo fajnie wyrównuje siodło na grzbiecie gdy koń wymaga takiej korekty :) No i przede wszystkim: wygląda ładnie.



Części są spinane na rzep aczkolwiek zastanawiam się czy jest on konieczny :D


Byłaby jakaś chętna osoba na takie coś? Chętnie bym wykonała! :3 Cena: 3zł

3 komentarze:

  1. Nawet fajny pomysł z dwiema częściami. Ja zamówienie już złożyłam, a nie chcę robić problemów i domawiać jeszcze innych rzeczy, ale chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie bym zamówiła takie cudeńka :) Muszę tylko przekonać rodziców...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny czaprak, może zgapię...;)

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)