piątek, 29 grudnia 2017

Czas podsumowań część 2

Dzisiaj podsumowałyśmy sobie z dziewczynami ich postępy i osiągnięcia :D

Julia
To był dla niej ciężki i intensywny rok. Przede wszystkim wiosenny konflikt i osamotnienie. Przyczyniły się one jednak do wzmożonych treningów skokowych. Zaowocowało to pierwszym miejscem na zawodach skokowych w CH Andaluzja na Zodiaku!


Klaudia
Dużo pomagała, zawsze była jakoś w tle czekając na swoich ulubieńców: Psotę i Napalma. Objeżdżała dzielnie każdego konia, którego jej wskazałam. Na zawodach jej nie poszło, tak samo jak na Hubertusie ale za rok na pewno z Psotą i Napalmem coś zdziałają!


Daria
Jak na początkującą to nieźle wystrzeliła do przodu! Wygrała stajenny Hubertus, wystartowała w zawodach... Im więcej robi się kuców w stajni tym więcej dostaje pracy :D A w tym roku dużo jeździła!


Marta
Przyjechała do nas w tym roku i zrobiła postępy. Przede wszystkim umie pracować z koniem w zespole a nie samodzielnie. A miała z tym problemy! Czeka teraz na swojego Alcatraza aby móc porządnie zacząć skakać na ukochanym rumaku.


Izabela
Przybyła do nas dosyć późno bo w połowie roku ale widzę zmiany. Miała ten sam problem co Marta, nie umiała współpracować. Zaczyna jej to powoli wychodzić, z Sonne zdobyła 6 miejsce w skokach w CH Andaluzja! Stoi trochę na uboczu, poszukuje ulubieńca, dogaduje się dosyć z Czardaszem. A ja chyba mam dla niej idealnego rumaka ;)


Jestem z wszystkich dziewczyn niesamowicie dumna! Ja też trochę jeździłam, nie zrobiłam postępów :P Może w malowaniu... No ale zobaczymy co przyniesie następny rok! Na pewno nowych ludzi do naszego składu :D


3 komentarze:

  1. Super, że ten rok wam się udał. Mam pytania:
    -jakie konie wystawiasz na sprzedaż
    -ile kosztuje przemalowanie?(klacz fryzyjska 2014, maść chyba miała by być jelenia)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na sprzedaż idzie parka Shire. Za przemalowanie na maść jelenią wzięłabym myślę 20zł :) Więcej informacji będzie w 2018 na samym początku roku :D

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)