sobota, 19 stycznia 2019

Jeden duży drugi mniejszy

Dzisiaj dziewczyny miały niespodziankę. Zrobiliśmy naprawdę dużo, wymieniłyśmy żarówki, pomyłyśmy żłoby i ogólnie generalne porządki. Na wieczór sprezentowałam im dwa rumaki: jeden duży a drugi mniejszy.


Miały między sobą uzgodnić, która bierze konie na jazdę próbną. Obie kobyłki były naprawdę spokojne więc mi to wszystko jedno która by wzięła :D na ślązaczkę Tolvę zdecydowała się Daria, a na małopolkę Mandalę - Hania.


I zaczęła się rozgrzewka. Tu można zauważyć jak Tolva jest większa od Mandali: jak z kucykiem!



W skokach zdecydowanie lepsza jest Tola ale Mania też sobie radzi.




Kobyłki oczywiście zostaną przemalowane, wszystkie dziewczyny już je pokochały.

PS. byłam dzisiaj obejrzeć schleichy najnowsze na żywo ponownie i zrobiłam dla Was zdjęcie lipicana. Z tej perspektywy jest naprawdę boski! Już chyba zawładnął moim serduszkiem. Ten pan w kropki z tyłu też!


2 komentarze:

  1. Wiedziałam, że lipican wcale taki straszny nie jest, tylko na zdjęciach wygląda jak plastelina. Jest jednym z nielicznych modeli, które według mnie nie są ,,złe" .
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ma problem z proporcjami: za krótkie nogi w stosunku do reszty ale Schleich jak zwykle nie umie robić zdjęćxd

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)