poniedziałek, 25 lutego 2019

Nowe porządki

Mamy wreszcie porządną ścianę :D Wymaga jeszcze nieco dopracowania no i musimy jakoś ogarnąć ten szalony magazyn ale na teraz nam pasuje. Była Sylwia, Klaudia i Daria. Klaudia wzięła Alltivo (ostatnio często na nim patataja), Daria Afrykę (dawno tu jej nie było) i Sylwia Mattea. Mati nie jest najlepszy do drągów i skoków ale dziewczę się uparło :D







Skakany był najpierw krzyżaczek.



Tak jak mówiłam: Mati nie jest łatwy w skokach :D



I na koniec Daria i Klaudia skoczyły stacjonatkę.





Idzie wiosna, dziewczyny mi zaproponowały małe zawody wewnętrzne stajenne z okazji 1 dnia wiosny. Nie wiem czy zrobić im skokowy, drążkowy czy jakieś grupowe przeszkódki trailowe. Ale na pewno coś będziemy robić!

2 komentarze:

  1. Ja proponuję skoki, bo sama jestem fanką takich zawodów ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczę, chciałabym mieć taką kolekcję, talent do akcesoriów... U mnie ciągle coś nie pasuje,modele odjeżdżają, przyjeżdżają...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)