wtorek, 19 lutego 2019

NOWOŚCI SCHLEICH 2019 - LIPIEC!

Rewelacja na targach w (chyba) Tokio! Tam są przedstawiciele firmy Schleich i pokazali nowe nowości na następne półrocze. Jestem w  totalnym zachwycie!
Photo credits: spielplatzgutesspielzeug on Instagram

To jest ogier paso fino:

A to klacz rocky mountain:

Oba trafiają na moją chciejlistę (mimo że siodło na klaczy jest założone bardzo źle XD)

I dodatkowo zlikwidowano ruchome części w Horse Club. ALE NADAL NIE MAJĄ KASKÓW. No i już tak nie odstają od siodeł, tu macie jedną przykładową:
Obraz może zawierać: 1 osoba

I jeszcze znalazłam stajnię z exclusives shire i quarter:

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i na zewnątrz

Obraz może zawierać: co najmniej jedna osoba i na zewnątrz


I jeszcze rzut okiem na dwa nowe modele.

Jak się wam podobają? Ja się nie spodziewałam nowości o tej porze roku :D

3 komentarze:

  1. Kupię napewno tylko... pieniądze gdzie jesteście?

    OdpowiedzUsuń
  2. Są naprawdę niezłe, Schleich wraca na dobrą drogę. Tylko przesadzają z ilością kwiatków i warkoczyków w grzywach. A te dziewczyny bez kasków... Lepiej nie mówić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wątpię, że coś do mnie trafi. Zajmę się wykupienie Schleichów z 2018 roku, te 2019 kompletnie do mnie nie przemawiają

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)