niedziela, 7 grudnia 2014

Mikołajkowy przybysz!

No i na Mikołajki dostałam od rodziców klacz do stajni, która mi wpadła w oko już dawno. Post dodaję dzisiaj, bo wczoraj musiała jeszcze się zadomowić i była lekko agresywna (teraz jest bardziej XD) i dopiero dziś mogłam jej porobić zdjęcia. Z Kaskaderem ustaliłam, że wypróbuję ją pod siodłem Adept. Ah! Ma na imię Furia. Z resztą, sami spójrzcie czy jej pasuje czy nie :D

Pod siodłem dość grzeczna...

-Ej! Kontroluj ją trochę!
-No jak??



I nawet dała radę podwyższonemu drągowi!

Wieczorem panowie sobie wsiedli na luzie, Adept wyszykował Mattea elegancko, natomiast Kaskader Alfę na odczepne. Ehh...





















A to nasze wszystkie czapraki xd szalona kolekcja, nie ma co :D

2 komentarze:

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)