poniedziałek, 15 grudnia 2014

Nominacja oraz przegląd sprzetu

Dostałam nominację XD jej, jednak nikogo nie nominuję z tego względu, że chyba ci co bym ich chciała mają pewno dosyć xd Ale doceniam i dziękuję A

1. Dlaczego zbierasz modele? Dlaczego nie przestajesz?
Lubię dobierać do nich kolorystycznie sprzęt i je fotografować. No i fajnie jest mieć na półce jakiegoś kucyka co cieszy oko.
2. Który model jest twoim ulubionym i dlaczego?
Chyba schleich ogier camargue o imieniu Opus. Dostałam go wczoraj, na 18-stkę, to był mój numer 3 na chciejliście i po prostu go kocham :D Taki typ ujeżdżeniowy, świetna maść i ogólnie takiego konia bym chciała mieć :D
3. Którego ze słynnych koni lubisz najbardziej? Dlaczego?
Nie mam faworyta, nie interesuję się tym zbytnio, koncentruję się na swoim życiu stajennym ale chyba byłaby to Urbane: tylko z Kieconiem. Za to, że nie dała się innym ludziom, tylko zgrała się na amen z Msciwojem. Świetna para.
4. Masz jakiegoś swojego ulubionego konia (swojego/z którym masz styczność)?
Oczywiście że Mamona <3

nie moja, arabska, ciężarna, cudowna <3

5. Czy twoi znajomi widzą, że zbierasz modele? Jak to przyjmują?
Wiedzą, jedna koleżanka zbiera też, przyjaciółka za szkoły się interesuje moimi modelami, niektórzy znajomi śledzą bloga, nie ma z tym problemu :)
6. Która skala jest twoją ulubioną i dlaczego?
Tylko Schleich, inne firmy i skale mi się nie podobają, nie wiem czemu.
7. Kupujesz modele w sklepie stacjonarnym czy przez internet? A może tu i tu? Dlaczego tak, a nie inaczej?
Stacjonarnym, gdyż wolę sobie obejrzeć wsystko dokładnie a z przesyłką nigdy nic nie wiadomo.
8. 3 fakty o tobie, których jeszcze nie publikowałaś.
Hmmmmmmmm.... 
uno: gram w Minecraft
secundo: chcę się uczyć rosyjskiego, norweskiego oraz paru innych języków
tertio: 7 osób na wszystkie 3 klasy zdało próbną maturę z matmy: w tym gronie byłam i ja "D
9. Masz zwierzaki? Wstawisz zdjęcie/a?


Kama <3

10. Ile masz lat, a ile miałeś/aś, gdy zaczynałaś przygodę z kolekcjonerstwem?
2011 rok, 15 lat
11. Ile masz obecnie modeli?
24


Przejdźmy do spraw stajennych :> Zrobiłam dla was przegląd sprzętu (czapraków konkretniej) i dokładną analizę naszego najnowszego nabytku. Częstujcie się!

Pokazuje Nutella

Materiał marki materiał a naokoło jakaś wstążka :v

Ślicznie wygląda na jasnych koniach

Na Maladze jakoś nie teges mi pasuje ale Adept chyba mi ukradnie ten czaprak dla niej :D


Z kolei Kaskader go żąda do Bajki




Modeleczki



Kornelia i czaprak pony z filcu.


Bajka i znany już czaprak


Goldstern i czaprak zrobiony z filcu oraz wstążki


Bajcia ładnie wygląda od frontu <3

Czaprak od Julki: bibułka, jakaś chusteczka higieniczna, nie wiem xd w każdym bądź razie świetny


Czaprak filcowy wycięty, bez szaleństw


Czaprak z dzianiny, pasuje do wszystkich, w komplecie mam również owijki


Czaprak z filcu i wzorek z wstążki


Filc i kokardka z wstążki. Jednak czegoś mi w nim brakuje :/ Co bym mogła dodać żeby był weselszy?


Czaprak na szydełku XD Zrobiony z nudów xd









I Kornelią uciekającą od obiektywu kończymy na dziś. Dziękuję jak ktoś doczytał do końca i widzimy się jutro, bo chłopy szykują się na jazdę. Klacz szetlandzka już do nas jest w drodze! Ogiera trochę muszą jeszcze przetrzymać ale ja bym chciała już go na święta ubrać jakoś kompromitująco :D

2 komentarze:

  1. Miło, że przyjęłaś nominację :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny sprzęt ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na n/n
    figurkischleich.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)