piątek, 24 czerwca 2016

Ochłodzenie

Cały skład przyjechał tuż po zakończeniu roku. Daria, jako najmłodsza przyjechała trochę wcześniej bo miała wcześniej zakończenie. Zaproponowałam Klaudii i Julii trening skokowy, ale było tak gorąco, że sama osiodłałam Candy, Darii dałam Mastera i zarządziłam pławienie po treningu. Julia wybrała sobie Bajkę, a Klaudia Malagę. Zawody już w niedzielę!

Nasz zacieniony plac





Nad jeziorem o dziwo było niewiele ludzi. Jeszcze.



Niepewne wejście na brzeg...



Master ma lekkie obawy przed wodą



No i dziewczyny wywołały mnie, żebym przekłusowała po jeziorku. No niech im będzie.




Zawody w niedzielę. jedzie Diana oraz Nutella. Trzymajcie kciuki!

1 komentarz:

  1. Oczywiście, że będę trzymać kciuki za Darię i Nutellę. :D

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)