poniedziałek, 27 czerwca 2016

Zawody, zawody i po zawodach!

Dojechaliśmy na miejsce o czasie. Dziewczyny od razu wyładowały klacze i zaczęły szczotkować. Za mocno się stresowały jak na niewielkie zawody towarzyskie :D


Parkur szalonej wielkości XD
 Jako pierwsza pojechała Tamara na koniu Rotdam.


Niestety zrzutka
 Kolej na nas! Julia i Diana.

Zrzutka na wstępie



Marta oraz Dukat...



I zamykające stawkę: Klaudia oraz Nutella.


Potem wszyscy pojechali w teren, ja zostałam z Jankiem i posprzątałam parkur :P



Dostaliśmy za 2 miejsce Klaudii kantar. Pokażę go w następnej notce o naszym nowym starym Napalmie :D Stay tuned!

3 komentarze:

  1. Gratuluję Klaudii drugiego miejsca! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Rotam jest w tym malowaniu cudowny :O. Jak narazie twoje customy nie zachwycały mnie tak bardzo, to on jest po prostu śliczny! Widać, ze robisz postępy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rotdam i Dukat nie są moje, więc pochwały do Stajni Hurricane.

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)