wtorek, 21 czerwca 2016

Terenowo galopowo

Koniec roku, dziewczyny się umówiły na teren zamiast iść do szkoły. No niech im będzie, też by mi się nie chciało. Darii pozwoliłam wziąć Śnieżkę, nic sobie nie zrobią. Klaudii przydzieliłam Napalma. No była mocno przerażona ale nie mogę jej pozwolić na banie się konia. Nie mówiąc, że chcę by przejęła nad nim opiekę na dłużej :D Ja wzięłam Walentynkę, a Julia dostała Psotę, gdyż jedzie Śnieżka a fryzyjka by nie zniosła rozłąki.














Mam jeszcze dodatkowo kilka zdjęć Adidaska, spuściłam go z kantara i pozwoliłam pobiegać :D No jest świetnym modelem, nie żałuję żadnej decyzji co do niego!






Już w sobotę Klaudia i Julia jadą na zawody do Stajni Hurricane! Jak myślicie, na kim?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)