wtorek, 14 czerwca 2016

Skoki na dworze i szaleństwa na hali

Po szkole dziewczyny przyjechały na lekcję. Julia i Klaudia były umówione na skoki, a Daria przyjechała popatrzeć. Dałam jej jednak Cezara na rozruszanie po przemianie. Klaudia wybrała Nutellę, a Julia Astrę.












I okser, na zawodach można się ich będzie spodziewać!






 Potem poszliśmy na halę: rozpadało się. Wzięłam naszego gościa, konia arabskiego o imieniu Master ze stajni Hurricane. W zamian pojechała tam Furia ale nie ma się co martwić, wróci :).



Za to pozwoliłam dziewczynom wsiąść na Drinka na kantarze na oklep.





Master okazał sie być grzecznym koniem.







Pozwoliłam Darii wsiąść na wyścigi z dziewczynami.





Ale Klaudia nie utrzymała się :D



Master zostanie u nas do soboty, potrzebne mi jego wymiary do zrobienia ogłowia i siodła na zamówienie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)