niedziela, 23 grudnia 2018

Nowości Schleich 2019 - konie z zestawów i kilka nowych zestawów

Znalazłam na stronie zagranicznej zbliżenia modeli z zestawów. Zatem dopełnijmy już tej listy nowości na następny rok :D

https://animalkingdoms.co.nz/blogs/blog/schleich-2019-new-releases








I mamy kolejne duże zestawy. Wrzucę po prostu zdjęcia bez nazw: wszystko macie na podanej stronie :D


Co uważacie? Schleich mocno leci w swoją historię "Horse Club" i w sumie... podoba mi się ta ich konsekwencja. Oby tylko nie poszli w całości w artykułowanych jeźdźców...

3 komentarze:

  1. Mi nadal podobają się konie Schleich, ale artykulowani jeźdźcy... Ja ich nie kupię, bo moim zdaniem przez to Schleich z szanowanej firmy produkującej modele zmienia się w sklep z zabawkami :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się podobają tylko... Coś... w każdym razie jeźdźcy schleich nie umieją siedzieć, wiem bo moja kuzynka ma... Jeśli chodzi o konie to...

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)