piątek, 28 grudnia 2018

Schleich 2019 - realne zdjęcia!

Końcówka roku, w innych krajach Schleich dał nowości troszkę szybciej. Na instagramie pod tagiem #schleich2019 można już zobaczyć foty! Podrzucę wam kilka, ale daję namiary na autorów:
carolas_collection, generabillisstudios, sunny_lion_swan_offiziell, schleichspaincollection, nebuladusty oraz schleichphotographer2018
Na ich profilach znajdziecie oryginały, wszystkie prawa autorskie i podziękowania należą się im właśnie :D

Tu mamy trakenkę: półderka jest zdejmowalna! Uff!


I fryz, również elegancki.


Tu mamy kilka modeli, nie tylko konie.



Ta klacz jest na żywo naprawdę ładna!


Noooooo, trochę mnie urzekł :D Ale ta noga przednia nadal jest taka.... gumowa.


Trochę się zawiodłam. Zobaczymy na żywo.


Jest i jednorożec Bayala: przepiękny model.


Tak jak myślałam: ma krótką szyję :( Ale jest przepiękny.


No i porównanie z szetlandzikiem.



Odetchnęłam z ulgą: Schleich wchodzi na naprawdę dobrą drogę po kilku swoich upadkach. A Wy jak tam? Zmieniliście plany kupna czy zostało co myśleliście? :D

2 komentarze:

  1. Mi od początku podobała się tylko trakenka, może trochę fryz, ale nie kusiło mnie żeby go kupować. Nawet jeśli półderkę się zdejmuje to nauszniki wciąż mnie odpychają. Chyba żadna z figurek nie trafi na moją półkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trakenki, i ta ze zdejmowaną (na szczęście) półderką, i ta druga nadal mnie przyciągają, więc wszystko w normie :p

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)