czwartek, 6 grudnia 2018

Rycerskie skoki

Dziś Mikołajki, konie dostały po przysmaku. Wszystkie dziewczyny się stawiły. Z okazji Mikołajek każdej obiecałam indywidualną jazdę ze mną na koniu, dzisiaj Julia. Wybrała sobie Rycerza, ja wzięłam Adidasa. I na halę.

PS. znowu mi aparat umarł, zdjęcia mogą być w trochę gorszej jakości niż zazwyczaj niestety, do odwołania :<

Najpierw omówiłyśmy co ćwiczymy. Julia wybrała sobie po prostu kilka luźnych skoków.



Najpierw krzyżak (nowe drągi! straszliwie mi się podobają!).


I potem mała stacjonata.


Kolej Julki. Rycerz uwielbia skoki!



-Bardzo ładnie! Trzymaj się kolanami siodła!

3 komentarze:

  1. Super stojaki, drągi u skoki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post, tylko mam prośbę. Zmień to: ,,Trzymaj się kolanami". W jeździe konnej nie trzyma się kolanami.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja często używam taki skrót myślowy. Kolana nie mają odstawać od siodła, mają być przy siodle.

      Usuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)