wtorek, 11 listopada 2014

Hubertus... na dwa konie.

Od rana w Tatersalu wieeeelka krzątanina. Adept oberwał po rękach, bo ukradł rogala z siatki na stole, a Kaskader wpadł na pomysł zrobienia hubertusa. Stwierdziłam że to trochę śmieszne żeby robić coś na dwóch jeźdźców ale nich im będzie. Wzięłam symbolicznego lisa (różowe frędzelki), służącego nam już dobre 3 lata (ach czasy świetności stajni...) a chłopaki szykowali konie. Adept wziął Gracelet, bo Kaskader się uparł, że jak on wsiądzie na Księcia to się nic nie stanie a Adept lepiej niech nie testuje nowych koni. Ukroiłam sobie pół rogala (uzależnienie dziewczyny spod Poznania <3 ) i wyjechaliśmy w pobliskie tereny.

Przygotowania


One też by chciały jechać i pobiegać :D

-Adept, ty jeszcze niegotowy?
-*ciamk* Dojadam rogala
COCO?

I wyjazd z przytupem!

Nova pobiegła za mamą

A Trapera nie mogło zabraknąć!

Idziemy w pole!

Nasz lis: uciekającym został Młody Adept na Gracelet

I Kaskader powoli zaczyna już atakować

Jednak Adept nie wypuszcza lisa z rąk i galopuje dalej

Nova trochę przeszkadzała przy nagłym wirażu ale dali radę ostro skręcić


Tu się zrobił już totalny kocioł

I Kaskader złapał!

Tak, jesteś fajny.


I jedziemy do domu


A w stajni jeszcze musiał się popopisywać, no nie byłby sobą gdyby tego nie zrobił.



Przytulas


Potem Adept wsiadł na Napoleona na chwilę



Podczas gdy panowie sobie jeździli na zmianę podeszłam do stajen, interesowało mnie co porabia Malaga i jak się czuje wśród koni. Już znalazła wspólny język z sąsiadką: Alfą.


Bajka i Kornelia ciekawsko zaglądają




Po zdjęciach poszliśmy do domu gdzie każdy zjadł sobie rogala i poszliśmy na krótką drzemkę przed nakarmieniem koni. Coś mi mówi że jutro chłopaki nie będą mogli wstać z przejedzenia, bo na planowane posilenie się z 10 rogali zostało tylko 5!

1 komentarz:

  1. Ja dzisiaj nie jadłam nic innego oprócz rogali XD domowe najlepsze ^^ a jeszcze z blacha jest... :D
    Wielkopolskie? Hm, ja też :)
    Hubertus widzę udany ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)