niedziela, 23 listopada 2014

Kłamstewko się wydało

Kaskader mnie ochrzanił za potajemne skoki na Sterlecie. Na to ja mu odparsknęłam, że to ja jestem właścicielką stajni, a sądzę, że Adept powinien się rozwijać skokowo i nie tylko. W takim razie zdenerwowany nakazał Adeptowi szykować Alfę, która ciężko skacze, sam wziął Shell, bo dawno nie chodziła, ja ustawiłam parkur a oni weszli po paru minutach.




Tak, dobrze widzicie, jest nowy czaprak dzisiaj na Shell :D



I pierwszy skok bez kłopotu

Drugi także

Kaskader również sobie skoczył

Na wyższej przeszkodzie Alfa już wyłamała.

Ale z takim ogrodzeniem musiała już skoczyć xd

I drugi raz

Chwila odpoczynku, dyskusja.

I szereg!





Sprawdzamy możliwości Shell, umie jednak skakać wysoko!



Kaskader musiał uznać, że Adept jest gotowy iść poziom wyżej. Obiecał na jutro zrobić mu prawdziwy trening skokowy z parkurem! Jestem ciekawa czy się wywiąże z umowy...

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawie zrobione przeszkody, podoba mi się!
    U nas n/n - http://deterrasomnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Zostaw po sobie jakiś ślad! Tylko proszę... bez reklam :)